HELP 
Menu van relatiebeheer
  Menu - Relatiebeheer - Relatiebeheer

Relatiebeheer menu
  • Gebruik het menu aan de linkerkant van uw scherm om snel te wisselen tussen de verschillende onderdelen van Relatiebeheer.
  • U krijgt alleen de onderdelen te zien waartoe u gebruikersrechten heeft.
  • Bij het starten van relatiebeheer toont het pakket als eerste het overzicht van relatieregels voor de ingelogde medewerker , waarbij "Mijn instelling" van de medewerker opgehaald en toegepast worden.

Mogelijkheden
  • Stamgegevens van relaties (debiteuren,, crediteuren en prospects) raadplegen, onderhouden en aanvullen.
  • Instellingen van relatiebeheer raadplegen, wijzigen en aanvullen.
  • Programma's en programma onderdelen van het pakket Relatiebeheer starten.
  • Debiteur en crediteur informatieschermen raadplegen.

Scherm

Mailmerge
Binnen het onderdeel Relatiebeheer van het pakket kunt u een brief met een vooraf vastgelegd (standaard) sjabloon sturen aan een zelf te maken selectie van relaties.
Het sjabloon bestaat uit ondermeer het invoegen van en positioneren van uw bedrijfslogo, adresgegevens van de geadresseerde, plaatsing van adres tbv envelop venster en het afdrukken onderaan de brief van uw bedrijfsgegevens.
In de tabel Mailmerge kunt u de brieven aanmaken en opmaken.
Met het programma Correspondentie kunt u een selectie van relaties maken.
Aan de selectie van relaties koppelt u vervolgens een briefsjabloon uit de tabel Mailmerge sjabloon.
U hoeft nu alleen nog de tekst van de brief in te voeren (of te kopieren en te plakken vanuit een andere applicatie).